Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Mnoho sněhu v lednu, mnoho hřibů v srpnu.

Pranostika na akt. den

Svatá Anežka když laskavá, vypustí skřivana z rukáva.

Východ a západ slunce

Slunce vychází:07:53

Slunce zapadá:16:45

Certifikát

Základní škola Bochov, Okružní 367 - netkatalog.czZákladní školy - netkatalog.cz

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

p.uč. Kolář

5/INF

  • Pokusy s Karlem – opakované příkazy pomocí cyklu, vytváření vlastních příkazů

6/F

  • Zopakovat probrané fyzikální veličiny a převody jednotek. Teploměr, jednotky teploty.

7/F

  • Zopakovat fyzikální veličiny a jejich jednotky, převody jednotek, vzorečky. Plování nestejnorodých těles.

8/M

  • Zopakovat rovnice, úlohy na rovnice, počítání se zlomky.

F

  • Zopakovat probrané elektrické jevy. Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém obvodu vedle sebe.

CH

  • Zopakovat chemické názvosloví. Chemická reakce, chemická rovnice, zákon zachování hmotnosti.

9/M

  • Jehlan, kužel – povrch, objem, síť- úlohy ze sbírky. Model kuželu – DDÚ.

F

  • Optické vlastnosti oka, Lupa a mikroskop, Dalekohledy

CH

  • Zopakovat užité látky (léčiva, drogy). Přírodní látky – sacharidy.

p.uč. Vlček

Dějepis II. stupeň

6. ročník

Helénistické Řecko – uč. str. 106/107

  • Co se stalo po smrti Alexandra Makedonského?
  • Co vzniklo po rozpadu jeho říše?
  • Kdo to byli Ptolemaiovci?
  • Vypracuj otázky na str. 107 do sešitu – bude oznámkováno.
  • Na čtvrtku A3 vypracuj životopis Alexandra Makedonského – bude oznámkováno.
  • Opakuj předchozí látku.

7. ročník

Neznámý svět indiánských států – uč. str. 110/111

  • Kompletně vypracuj do sešitu stručnou historii těchto civilizací – Mayové, Inkové, Aztékové.
  • Proč, co a kdo způsobil jejich zánik?
  • Kdo to byl Hernando Cortés a Fernando Pizarro?
  • Na čtvrtku A4 vypracuj historii Machu Picchu – bude oznámkováno.
  • Vypracuj otázky na str. 111 do sešitu – bude oznámkováno.
  • Opakuj předchozí látku.

8. ročník

Revoluce 1848 – 1849 - uč. str. 70/71

  • Zjisti příčiny, proč vypukají revoluce napříč Evropou?
  • Jak probíhala revoluce ve Francii a v Německu?
  • Vypracuj otázky na str. 71 do sešitu – bude oznámkováno
  • Na čtvrtku A3 vypracuj životopis Ludvíka Bonaparta – bude oznámkováno.
  • Opakuj předchozí látku.

9. ročník

Československo v 60. letech 20. stol. – uč. str. 120/121

  • Co bylo podstatou reforem O. Šika?
  • Jaké politické změny se udály?
  • Co to byl socialismus s lidskou tváří?
  • Co to bylo a jak probíhalo Pražské Jaro 1968?
  • Vypracuj otázky na str. 121 do sešitu – bude oznámkováno
  • Vypracuj na čtvrtku A3 životopis Alexandra Dubčeka – bude oznámkováno.
  • Opakuj předchozí látku.

 

p.uč. Reháková

3. třída

1. Procvičovat čísla 0 – 100 (čtení i psaní).

 Např. 21+17=38   twenty-one + seventeen = thirty-eight (do sešitu napsat 8 příkladů)

2. Popis rodiny (použít zájmena)

 Např. This is my Dad. His name is Tom. He is thirty years old. He i stall. (do sešitu popsat čtyři členy rodiny)

 

4. třída

1. Procvičovat slovní zásobu – školní předměty, činnosti ve vyučování

2. Naučit se: o’clock – hodina, half past – půl, quarter past – čtvrt, quarter to – tři čtvrtě, What’s the time – Kolik je hodin?

Procvičovat čas – základy mají v sešitu

5. třída

1. Zopakovat si otázky – viz. školní sešit (ze dne 10. 3.)

2. Pracovní sešit str. 34-35 – vyplnit

6. třída

1. Opakovat minulý čas – nepravidelná slovesa

2. Nová lekce 4. A – naučit slovíčka v pracovním sešitu str. 77, do sešitu vypracovat cv. 2, 3 v učebnici str. 44, v pracovním sešitu vypracovat cv. 1 str. 34

7. třída

1. Naučit se slovíčka z lekce 4. A

2. Do sešitu vypracovat cv. 2, 3 str. 45, v pracovním sešitu vypracovat cv. 1-3 str. 34

8. třída

1. Slovíčka lekce 4. A

2. Do sešitu vypracovat cv. 5 učebnice str. 45 a v pracovním sešitu cv. 1, 2 str. 34

9. třída

1. Popis obrázku – učebnice str. 37

2. Přečíst článek str. 38 – 39, do sešitu vypracovat cv. 1 – 3

sl. uč. Becková

Německý jazyk 8 – Příslovečné určení místa – Popis obrázků, text v učebnici str. 39/cv.28

Popis předmětů – přídavná jména v přísudku, Uč. str. 41/cv.32, napsat do sešitu

Německý jazyk 9 – Opakování – Předložky se 3. a 4. pádem – in, auf, an, vor, hinter, über, unter, neben, zwischen, otázka Wo?/ Wohin?

Časování pravidelných, nepravidelných sloves a sloves s odlučitelnou předponou – Režim dne, týdne

Předložky s časem – im, um, am

Učebnice str. 29 - 31

p.uč. Vonšovská

Český jazyk 6: opakovat učivo o větných členech (podmět, přísudek, přívlastek, předmět, příslovečné určení), procvičovat pravopis, věnovat se četbě

Český jazyk 7: opakovat druhy větných členů, včetně druhů příslovečného určení, procvičovat pravopis, věnovat se četbě

Český jazyk 8: opakovat významové poměry, spojky, procvičovat pravopis, věnovat se četbě

Výchova k občanství 6: Má vlast – Státní symboly (uč. str. 52 – 53)

Výchova k občanství 7: Řízení společnosti – Stát (uč. str. 45 – 47)

Výchova k občanství 8: Právní minimum (uč. str. 52 – 54)

Výchova k občanství 9: Rodina a zákony (uč. str. 45 – 47)

Výchova ke zdraví 6: Zdravá výživa (uč. str. 118 – 121)

Výchova ke zdraví 7: Osobní bezpečí (uč. str. 106 – 111)

p. uč. Giorgiutti

Prvouka – 3: Živočichové str. 48, 49 ( rozhovor, obrázek)

Přírodopis – 6: Korýši str. 70 – 73 ( přečíst, shrnutí a obrázek do sešitu)

Přírodopis – 7: Botanika str. 60, 61( přečíst, vypsat do sešitu důležité, obrázek do sešitu)

Přírodopis – 8: Vylučovací soustava str. 86, 87   Kožní soustava str. 88, 89 ( shrnutí do sešitu)

Přírodopis – 9: Činnost vody str. 68 – 71 ( shrnutí do sešitu)

Zeměpis – 6: Polární kraje str. 50, 51 ( přečíst, shrnutí do sešitu, prezentace do desek)

Zeměpis – 7: Podnebí a přírodní krajiny Ameriky str. 46 – 49 ( přečíst, shrnutí do sešitu,   prezentace do desek)

 

p.uč. Götzová :

Matematika 6 : Opakování  - Desetinná čísla – souhrnná cvičení (SÚ str. 99 – 105)

                                                    Úhel a jeho velikost (SÚ str. 123 – 134)

                            Dělitel a násobek (SÚ str. 105 – 108)

Matematika 7 : Opakování – Racionální čísla – souhrnná cvičení (SÚ str. 66 – 68)

                                                    Rovnoběžník (SÚ str.  138 – 146)

                            Poměr (SÚ str. 69 – 73)

Žáci nemusí vypracovat všechna cvičení, jen ta, která zvládnou. Napsat je mohou do sešitu nebo na zvláštní papíry.

 

 

p.uč. Svoboda:

Zeměpis 8: Praha, Středočeský kraj (uč. str. 104 – 106)

Zeměpis 9: Zopakovat kapitolu Průmysl (uč. str. 79 – 89)

Český jazyk 9: opakovat a procvičovat učivo podle přehledu v pracovním sešitu, pracovní sešit str. 39 a 40 – promyslet úlohy 3, 4, 5 a 8 – 14. Ti, kteří se chystají na přijímačky, mohou napsat na moji mailovou adresu, pošlu jim testy k řešení.

Webové aplikace – viz I.st. (doporučení – www.fraus.cz/ucenidoma)