Obsah
p.uč. Kolář
5/INF
- Pokusy s Karlem – opakované příkazy pomocí cyklu, vytváření vlastních příkazů
6/F
- Zopakovat probrané fyzikální veličiny a převody jednotek. Teploměr, jednotky teploty.
7/F
- Zopakovat fyzikální veličiny a jejich jednotky, převody jednotek, vzorečky. Plování nestejnorodých těles.
8/M
- Zopakovat rovnice, úlohy na rovnice, počítání se zlomky.
F
- Zopakovat probrané elektrické jevy. Výsledný odpor rezistorů spojených v elektrickém obvodu vedle sebe.
CH
- Zopakovat chemické názvosloví. Chemická reakce, chemická rovnice, zákon zachování hmotnosti.
9/M
- Jehlan, kužel – povrch, objem, síť- úlohy ze sbírky. Model kuželu – DDÚ.
F
- Optické vlastnosti oka, Lupa a mikroskop, Dalekohledy
CH
- Zopakovat užité látky (léčiva, drogy). Přírodní látky – sacharidy.
p.uč. Vlček
Dějepis II. stupeň
6. ročník
Helénistické Řecko – uč. str. 106/107
- Co se stalo po smrti Alexandra Makedonského?
- Co vzniklo po rozpadu jeho říše?
- Kdo to byli Ptolemaiovci?
- Vypracuj otázky na str. 107 do sešitu – bude oznámkováno.
- Na čtvrtku A3 vypracuj životopis Alexandra Makedonského – bude oznámkováno.
- Opakuj předchozí látku.
7. ročník
Neznámý svět indiánských států – uč. str. 110/111
- Kompletně vypracuj do sešitu stručnou historii těchto civilizací – Mayové, Inkové, Aztékové.
- Proč, co a kdo způsobil jejich zánik?
- Kdo to byl Hernando Cortés a Fernando Pizarro?
- Na čtvrtku A4 vypracuj historii Machu Picchu – bude oznámkováno.
- Vypracuj otázky na str. 111 do sešitu – bude oznámkováno.
- Opakuj předchozí látku.
8. ročník
Revoluce 1848 – 1849 - uč. str. 70/71
- Zjisti příčiny, proč vypukají revoluce napříč Evropou?
- Jak probíhala revoluce ve Francii a v Německu?
- Vypracuj otázky na str. 71 do sešitu – bude oznámkováno
- Na čtvrtku A3 vypracuj životopis Ludvíka Bonaparta – bude oznámkováno.
- Opakuj předchozí látku.
9. ročník
Československo v 60. letech 20. stol. – uč. str. 120/121
- Co bylo podstatou reforem O. Šika?
- Jaké politické změny se udály?
- Co to byl socialismus s lidskou tváří?
- Co to bylo a jak probíhalo Pražské Jaro 1968?
- Vypracuj otázky na str. 121 do sešitu – bude oznámkováno
- Vypracuj na čtvrtku A3 životopis Alexandra Dubčeka – bude oznámkováno.
- Opakuj předchozí látku.
p.uč. Reháková
3. třída
1. Procvičovat čísla 0 – 100 (čtení i psaní).
Např. 21+17=38 twenty-one + seventeen = thirty-eight (do sešitu napsat 8 příkladů)
2. Popis rodiny (použít zájmena)
Např. This is my Dad. His name is Tom. He is thirty years old. He i stall. (do sešitu popsat čtyři členy rodiny)
4. třída
1. Procvičovat slovní zásobu – školní předměty, činnosti ve vyučování
2. Naučit se: o’clock – hodina, half past – půl, quarter past – čtvrt, quarter to – tři čtvrtě, What’s the time – Kolik je hodin?
Procvičovat čas – základy mají v sešitu
5. třída
1. Zopakovat si otázky – viz. školní sešit (ze dne 10. 3.)
2. Pracovní sešit str. 34-35 – vyplnit
6. třída
1. Opakovat minulý čas – nepravidelná slovesa
2. Nová lekce 4. A – naučit slovíčka v pracovním sešitu str. 77, do sešitu vypracovat cv. 2, 3 v učebnici str. 44, v pracovním sešitu vypracovat cv. 1 str. 34
7. třída
1. Naučit se slovíčka z lekce 4. A
2. Do sešitu vypracovat cv. 2, 3 str. 45, v pracovním sešitu vypracovat cv. 1-3 str. 34
8. třída
1. Slovíčka lekce 4. A
2. Do sešitu vypracovat cv. 5 učebnice str. 45 a v pracovním sešitu cv. 1, 2 str. 34
9. třída
1. Popis obrázku – učebnice str. 37
2. Přečíst článek str. 38 – 39, do sešitu vypracovat cv. 1 – 3
sl. uč. Becková
Německý jazyk 8 – Příslovečné určení místa – Popis obrázků, text v učebnici str. 39/cv.28
Popis předmětů – přídavná jména v přísudku, Uč. str. 41/cv.32, napsat do sešitu
Německý jazyk 9 – Opakování – Předložky se 3. a 4. pádem – in, auf, an, vor, hinter, über, unter, neben, zwischen, otázka Wo?/ Wohin?
Časování pravidelných, nepravidelných sloves a sloves s odlučitelnou předponou – Režim dne, týdne
Předložky s časem – im, um, am
Učebnice str. 29 - 31
p.uč. Vonšovská
Český jazyk 6: opakovat učivo o větných členech (podmět, přísudek, přívlastek, předmět, příslovečné určení), procvičovat pravopis, věnovat se četbě
Český jazyk 7: opakovat druhy větných členů, včetně druhů příslovečného určení, procvičovat pravopis, věnovat se četbě
Český jazyk 8: opakovat významové poměry, spojky, procvičovat pravopis, věnovat se četbě
Výchova k občanství 6: Má vlast – Státní symboly (uč. str. 52 – 53)
Výchova k občanství 7: Řízení společnosti – Stát (uč. str. 45 – 47)
Výchova k občanství 8: Právní minimum (uč. str. 52 – 54)
Výchova k občanství 9: Rodina a zákony (uč. str. 45 – 47)
Výchova ke zdraví 6: Zdravá výživa (uč. str. 118 – 121)
Výchova ke zdraví 7: Osobní bezpečí (uč. str. 106 – 111)
p. uč. Giorgiutti
Prvouka – 3: Živočichové str. 48, 49 ( rozhovor, obrázek)
Přírodopis – 6: Korýši str. 70 – 73 ( přečíst, shrnutí a obrázek do sešitu)
Přírodopis – 7: Botanika str. 60, 61( přečíst, vypsat do sešitu důležité, obrázek do sešitu)
Přírodopis – 8: Vylučovací soustava str. 86, 87 Kožní soustava str. 88, 89 ( shrnutí do sešitu)
Přírodopis – 9: Činnost vody str. 68 – 71 ( shrnutí do sešitu)
Zeměpis – 6: Polární kraje str. 50, 51 ( přečíst, shrnutí do sešitu, prezentace do desek)
Zeměpis – 7: Podnebí a přírodní krajiny Ameriky str. 46 – 49 ( přečíst, shrnutí do sešitu, prezentace do desek)
p.uč. Götzová :
Matematika 6 : Opakování - Desetinná čísla – souhrnná cvičení (SÚ str. 99 – 105)
Úhel a jeho velikost (SÚ str. 123 – 134)
Dělitel a násobek (SÚ str. 105 – 108)
Matematika 7 : Opakování – Racionální čísla – souhrnná cvičení (SÚ str. 66 – 68)
Rovnoběžník (SÚ str. 138 – 146)
Poměr (SÚ str. 69 – 73)
Žáci nemusí vypracovat všechna cvičení, jen ta, která zvládnou. Napsat je mohou do sešitu nebo na zvláštní papíry.
p.uč. Svoboda:
Zeměpis 8: Praha, Středočeský kraj (uč. str. 104 – 106)
Zeměpis 9: Zopakovat kapitolu Průmysl (uč. str. 79 – 89)
Český jazyk 9: opakovat a procvičovat učivo podle přehledu v pracovním sešitu, pracovní sešit str. 39 a 40 – promyslet úlohy 3, 4, 5 a 8 – 14. Ti, kteří se chystají na přijímačky, mohou napsat na moji mailovou adresu, pošlu jim testy k řešení.
Webové aplikace – viz I.st. (doporučení – www.fraus.cz/ucenidoma)